úterý 24. února 2009

Pachira

Prý aby mi to čekání na jaro rychleji utíkalo, dostala jsem v sobotu krásnou zelenou kytku- Pachiru. Sice je nádherná, ale tak nějak nevím co s ní, jak se o ni starat, aby mou péči přežila. Dočetla jsem se, že je to vlastně sukulent, že se má pěstovat ve směsi zahradní zeminy a písku.
No jo, ale kytka je nasazená ve směsi rašeliny a takového toho kokosového vlákna, a to tedy nemá se směsí země a písku vůbec nic společného
Navíc když jsem ji chtěla vyndat z keramického obalu na květináč, zůstala mi v ruce kytka bez květináče a světe div se z kořenového balu docela velké kytky nekoukal nikde ani kořínek a to mi tedy přišlo divný! Kytku jsem strčila zpátky, zalila a budu čekat co se stane , zatím vypadá svěže a dokonce se tváří, že jí rostou nové listy
Co vy na to , nemáte někdo tuhle krásnou kytku?






Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky