středa 18. března 2009

Abeceda

Dáša mě znova nalákala na sepsání abecedy, pořád jsem se k tomu nějak nemohla odhodlat a nakonec to vyšumělo do prázdna. Dneska jsem se trochu zamyslela na dané téma a tady je to co ze mě vypadlo.

A- Začátek školní docházky, první písmeno v abecedě a taky první říkanka. Alenko stůj! Auto houká, na něm v pytlích bílá mouka… dál si to nepamatuju, je to hrozně dávno
B- Bláto, které nesnáším, je všude a psovi padá i z břicha.
C- Cestování, jak já bych někam jela!
D- Dovolená, tu snad máme rádi všichni
E- Egypt- můj sen
F- Fůrie-vy žádnou neznáte?
G- Granátové jablko
H- Houby, a když je dobrý rok, jsou jich u nás plné lesy
I- Ivánek z Mrazíka :o)
J- Jaro, už se snad dočkáme
K- Konvalinky, mám ráda jak voní
L- Les a k němu patří ty houby
M- Moře!
N- Jarek Nohavica
O- Otakárek fenyklový,krásný motýl, který má krásnou i housenku
P- Petrklíč, prvosenka, zkrátka posel jara
Q- Qasimodo
R- Jako romantika
Ř- Řeka bohů IV kniha kterou právě čtu
S- Sluníčko, neznám větší slast než se pěkně vyhřívat a na nic nemyslet
Š- Španělsko, místo kde letos strávíme dovolenou
T- No a se sluníčkem jde ruku v ruce teplíčko
U- Už mě asi nic nenapadne
V- Velikonoce, jsou přece za dveřmi
W- Wilbur Smith, můj oblíbený spisovatel
X- Napadlo mě akorát kuře z Xaverova
Y- Divadlo Y
Z- Zimu nesnáším a je na čase, že už skončila
Ž- Žížala Jůlie



A nakonec přidávám můj dnešní úlovek oranžový petrklíč, kdybyste cítili jak nádherně voní!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky