středa 12. ledna 2011

Košík na háčkované čtverečky

Před časem jsem se zmínila, že mám v plánu obléct houpací křeslo do potahu z háčkovaných čtverečků. Vlnu jsem objednala už na podzim, ale pořád se mi do docela velkého díla nějak nechtělo. Po Vánocích jsem si ale řekla, že do Velikonoc bude křeslo jako nové a pustila jsem se do práce. Čtverečky po večerech přibývají velice pomalu, ale už je jich stejně tolik, že se mi do košíčku ke klubíčkům nemůžou vejít a dávat je do krabice od bot se mi nechtělo. Ruličky jsem sice měla připravené na něco jiného, ale nakonec jsem umotala velký košík na háčkování. Aby mi zakončený kraj nezatrhával vlnu ušila jsem do košíku ze zbytků látky pytlík zakončený krajkou. A jaké jsou ty moje čtverečky vám ukážu zase příště ;)
košík

košík

košík

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky