středa 5. ledna 2011

Prostírání jako z babiččiny krabičky

O vánočních svátcích jsem se pustila do háčkování krajek k prostírání. Předlohu jsem našla v jedné stařičké Dorce, opět jsem háčkovala z Moniky barva slonová kost a jasno jsem měla i v látce z které by prostírání mělo být ušito. Představovala jsem si režnou, pevnou,lněnou látku a to jsem asi chtěla trochu moc. Hledala jsem na netu a objevila jediný obchod kde měli něco podobného. Znáte to, kupovala jsem zajíce v pytli. Podle fotky se moc poznat nedalo, ale vzhledem k poměrně vysoké ceně jsem čekala i vysokou kvalitu. Látka došla sice překvapivě brzo, ale po rozbalení jsem se docela vyděsila! Na jedné straně byla tak křivě ustřižená, a roztřepená jako kdyby ji trhal zuby pes, navíc byla celá taková umrněná a vytahaná, no zkrátka z tohohle obchodu už si nikdy nic neobjednám!
Po prvním šoku jsem tedy látku namočila do horké vody, ručně v několika vodách vyprala, silně naškrobila a včera jsem ušila první tři prostírání.

Látka po vyprání a naškrobení vypadá úplně přesně tak jak jsem si představovala, ještě mi zbývá dokončit další tři prostírání a potom se pustím do ubrusu na který jsem sháněla rohový vzor. Sešlo se mi jich hodně a ještě jednou děkuju děvčatům, která si dala práci a poslala mi krásné předlohy.




A pro ty z vás, které se máte chuť pustit do háčkování přidávám i předlohu ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky