sobota 24. září 2011

Dýně

Máme tu podzim a proto přicházím se svou první dekorací pro tohle období.
Dýně jsem letos nesela, nemáme je rádi a okrasné zaberou na zahradě moc místa a stejně mi většinou vyrostly jen takové obyčejné, které se pro dekoraci ani moc nehodily. Navíc po pár dnech okolo nich začaly létat octové mušky a bylo po parádě.
Nechala jsem se tedy inspirovat nápaden z pořadu Rady ptáka Loskutáka a pár okrasných dýní jsem ušila. Mám sice oranžové i zelené látky, ale to mi připadalo moc obyčejné. Nabatikovala jsem tedy kus bílého plátna ze kterého jsem potom šila. Každá dýně je jiná, podle toho jak se mi látka podařila polít barvami.



No a tohle je výsledek, nedařilo se mi dneska fotit, na sluníčku se mi dělaly přepaly a ve stínu to bylo ještě horší tak jenom pár obrázků.










A tady už jsou na svém místě na chodbě pod schdištěm




Všem Vám přeju krásný zbytek víkendu Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky