úterý 6. září 2011

Zase jednou panenky

Jednou návštěvnicí mého blogu jsem byla požádána o ušití panenky v bílo- červené kombinaci a když už jsem měla vytažený šicí stroj ušila jsem panenky rovnou dvě. Už jsem z těchto látek měla v plánu ušít panenky na jaře, ale nějak na to nevyšel čas a protože už jsem dlouho nic neušila moc mě tyhle dvě červené Karkulky bavily Usmívající se a asi nezůstane jenom u nich, látek mám spoustu, dny se budou pomalu krátit a ke slovu bude čím dál častěji přicházet šicí stroj.

Tahleta puntíkatá je volná a pokud se vám líbí může být vaše, stačí napsat, nebo nakouknout do obchůdku


A tahleta už brzo pojede do nového domova, ještě jí ušiju srdíčko v jiné barvě podle přání a hurá na poštu Usmívající se







PRO PŘÍPADNÉ ZÁJEMCE MÁM OBĚ PANENKY IHNED K DISPOZICI Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky