pátek 14. října 2011

Alfons Mucha - Rubín

Dneska vám ukážu poslední ze série obrazů drahé kameny od Alfonse Muchy Rubín.
Tři předchozí najdete v této rubrice. Nevyšívala jsem je já, ale moje starší dcera Adéla a bylo to tedy dílo desetiletí. První obraz začala vyšívat ve dvanácti letech a letos v září jí bylo dvaadvacet a je hotovo. Obraz už je ve sklenářství a v pondělí večer už mi bude viset na zdi u ostatních.





V minulém článku jsem se zmínila o výstavě Alfonse Muchy, neodolala jsem a koupila si malý obrázek, je na něm vyobrazen soumrak a až si koupím skleněný rámeček bude to další Mucha do ložnice.



A rozloučím se s vámi mým letošním podzimním truhlíčkem. Koupila jsem si dvě drobnokvěté chryzantémy a v truhlíčku je dozdobila dubovým listím, větvičkami dřišťálu a bobulemi hlohyně.





A na závěr vám všem přeju krásný víkend, doufám, že bude plný sluníčka, tak jak slibují. Máme ještě spoustu práce na zahrádce, tak snad na konci víkendu budeme mít hotovo :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky