pondělí 31. října 2011

Deka z afrických květů

Už je to uděláno, už je to hotovo!!!
Po třech měsících jsem dokončila deku z afrických květů. Bylo to tedy dílo a můžu říct, že to je moje první a zároveň poslední deka. Ruce mě po dokončení pekelně bolí, nečekala jsem jak bude deka z bavlněné příze těžká!
Původně jsem ji měla v plánu ještě vypodšívkovat, ale to už by byla těžká asi moc, tak ji zatím nechám tak jak je.
Deka je 190 x 145 cm velká a padlo na ni 150 motivků o průměru přibližně 13 cm. Háčkovala jsem z bavlněné příze Kateřina.
Při dokončovacích pracech mi móc pomáhal náš kočičák, nevím jak bych to bez něho zvládla Smějící se






Dneska byl nádherný slunečný den a já se deku snažila vyfotit venku, podzimní sluníčko mi ale moc nepřálo dlouhé a ostré stíny byly úplně všude.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky