středa 29. února 2012

Volání jara a nová keramika

Dneska mi dorazil netrpělivě očekávaný balíček od Lucky. Její keramiku chodím okukovat už dlouho a konečně jsem se rozhodla pár kousků si objednat. Šamotové obaly na květináče byly jasná volba. Včera jsem si koupila dvě primulky, které vystřídaly odkvetlé narcisky a hyacinty a nové obaly jim sedí jako ulité.




Dlouho jsem si přála mít aromalampu laděnou do jara a tahle z rozkvetlé kolekce je přesně to pravé ořechové. Lucka mi jako dárek přidala olejíček zelený čaj a už nám to tu krásně voní :))


A takhle krásně svítí...


A aby to volání jara bylo se vším všudy. Byla jsem dneska vyhodit na kompost dva muškáty, keré nějak nepřežily zimu a objevila jsem několik trsů rozkvétajících sněženek. Musely být takovéhle už pod sněhem, protože není možné, aby za ty tři dny co nám sníh zmizel ze zahrady takhle vyrostly.


Od včerejška u nás pršelo, přestalo až teprve dneska odpoledne a na sněženkách jsou ještě krásně vidět kapky vody.


A mě už nezbývá, než vám popřát krásný začátek prvního jarního měsíce :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky