pondělí 12. března 2012

Jarní výměna

Dneska mě po návratu z práce čekalo doma překvapení v podobě maličkého balíčku. Po přečtení jména odesílatele mi bylo hned jasné co bude balíček obsahovat. Netrpělivě jsem ho otevřela a připadala jsem si jak kouzelník Pokustón. Z maličkého balíčku jsem vytahovala jeden dáreček za druhým a pořád nebylo konce. Od Renči jsem dostala dva nádherné skleněné svícínky ozdobené kytičkami z Fima. Já jsem tuhle techniku nikdy nedělala, ale v poslední době si trochu s Fimem hraje dcera tak mě po chvíli trklo z čeho tyhle svícínky jsou. Záměrně jsem fotila po tmě ať si taky užijete tu nádheru.


V balíčku ještě byly dvě něžné háčkované kytičky, jedna látková, ze které si určitě udělám brož, dva náhrdelníky a dvoje náušničky, všechno v krásných jarních barvičkách.




A protože Renča nemá, nebo neznám její blog, byl pro mě dáreček od ní o to větším překvapením. Renatko, moc a moc děkuju za překrásné dárečky a děkuju taky Helence, která pro nás tuhle bezvadnou akci připravila.
No a teď můj příspěvek do výměny. Já jsem tvořila pro Věrku-Bíbu a pojala jsem to zcela velikonočně. Věrka ode mě dostala maličkou ošatku s ubrouskem z lněného plátna a perníková a háčkovaná vajíčka. Podle mejlíku, který jsem od Věrky dostala se dárek líbil a hlavně v pořádku naší slavnou poštou dorazil.


Všem, které jste se výměny zůčastnily, přeju ať máte z dárečku stejnou radost jako já. Užijte si prima týden v očekávání krásného jara :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky