pátek 16. března 2012

Orchideje

Po delší době, jsem zase nafotila některé moje orchideje. Můrovce mi kvetly celou zimu a teď odpočívají a začínají vyhánět nové květní stvoly, v posledních týdnech mi ale vykvetly dvě starší orchideje rodu oncidium. Tyto orchideje nemají tak trvanlivé květenství jako phalaenopsis a kvetou mi vždycky jenom pár týdnů na jaře, ale o to větší radost z jejich květů pokaždé mám.
Tahle se letos opravdu překonala má dokonce sedm květních stvolů a voní, ne zrovna moc příjemně, ale zajímavě.



Tohle je stálice mezi mými orchidejemi. Každé léto jí vyroste nová hlíza a každé jaro z ní potom vyrostou dva květní stvoly. Poupata, která letos mají jsem ani nepočítala akorát vyfotit docela velkou rostlinu se mi moc nedařilo.





A nakonec trpasličí phalaenopsis, taky si dávala s dalším květenstvím na čas, ale takhle mi ještě nekvetla. Rozkvetlých kvítků má jedenáct a dalších dvanáct poupat a zatím to není konečná pořád rostou nová.




Všem vám přeju krásný víkend. Užívejte si sluníčka a hlavně to nepřežeňte s jarním úklidem Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky