středa 21. března 2012

Želví trio

Po uháčkování velké želvy mi pořád ještě zbývalo dost barevných klubíček, tak jsem uháčkovala ještě tři mini želvičky, jen tak na pomuchlání do dlaně Usmívající se každá má krunýřek z jiného vzoru, ale africký květ se mi stejně líbí nejvíc.
Tak tady jsou.






Postup je úplně jednoduchý. Nejdřív jsem uháčkovala motivek o průměru asi deset centimetrů, který jsem obháčkovala jednou řadou dlouhých sloupků bez přidávání, tím se vytvořila mistička. Jako bříško jsem uháčkovala druhý šestiúhelník, jednobarevný, jenom z dlouhých sloupků. Oba motivky jsem na pěti stranách sháčkovala a aby náplň nevylézala ven ušila jsem maličké šestiúhelníkové polštářky z bavlněné látky, které jsem vycpala dutým vláknem, vložila do želvičky a sháčkovala poslední stranu. Celou želvu jsem obháčkovala obloučky. Nohy, hlava a ocásek jsou háčkované krátkými sloupky od oka, přiměřeně velké k tělu želvy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky