pátek 21. září 2012

Český Krumlov

Před dvěma týdny jsme se cestou na Lipno zastavili v Českém Krumlově. Nebyla jsem tu spoustu let, naposledy snad někdy před pětadvaceti lety na divadle s otáčivým hledištěm. Na divadlo se jezdilo až večer tak na nějaké procházky po městě nezbýval čas tak jsem si to tentokrát opravdu užila. Fotek mám spoustu tak jsem jich pár vybrala a zvu vás na procházku do tohoto krásného města.





Muzeum voskových figurín - dovnitř jsme nešli, byli jsme tu brzo ráno a měli ještě asi zavřeno, ale pokud jste tam někdo byl ráda bych věděla jestli stojí za návštěvu, propříště Mrkající




Napříč přes ulici mě zaujal tenhle dům




A už pomalu úzkou uličkou stoupáme k zámku, tenhle obchůdek se mi moc líbil, akorát ty ceny byly pro Japonce kterých bylo plné město.



A už se pomalu blížíme k zámku





Fuchsiový les na nádvoří



A nádherné nádvoří...



Prohlídku zámku jsme si nemohli odpustit. Zlatý kočár a maškarní sál jsem musela zase po mnoha letech vidět. Fotit se samozřejmě nesmělo, akorát tuhle fotku z okna nám paní průvodkyně dovolila.



Příště se podíváme do zámeckého parku.
Zatím vám chci popřát krásný zbytek víkendu Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky