úterý 23. října 2012

Růže z listí a ptáček ve vřesu

Krásný večer vám přeji. U nás dneska po několika dnech zase vysvitlo sluníčko a hned je veseleji na světě Usmívající se
Možná jste si všimly, nové fotky v záhlaví blogu, jsou to listy javoru, které jsem si dovezla z výletu na Křemešník a hned jsem se pustila do motání růžiček. Už jsem to zkoušela loni, ale listy se mi lámaly a nešly stáčet do růžiček. Z těchto mi to šlo jedna báseň, sice růžičky nemám tak úhledné jako Iva, nebo Maruška, na první jakš takš zdařilý pokus snad dobrý Usmívající se
Jednu kytičku jsem si dala do starého porcelánového džbánečku a druhou jsem udělala pro mamku.












V neděli nám do okna naboural ptáček, chvíli seděl otřesený ve vřesu, ale potom bez problémů odletěl, doufám že karambol ve zdraví přežil ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky