sobota 10. listopadu 2012

Svítící domečky

Dlouho se mi líbily různé svítící domečky, jejich cena se mi ale zdála docela vysoká. Před nedávnem jsem objevila na jedné stránce svítící domečky dělané z vytlačovací kovové fólie. Fólie není drahá a domečky z ní vypadají docela dobře. Jedno balení obsahuje 3 archy formátu A4 z každého archu uděláte jeden domeček.
A jak na to? Samozřejmě pro vás, které se chcete pustit do výroby domečků přidávám odkaz kde je nafocen a popsán podrobný postup. Já jsem dělala domečky takhle. Fólii jsem si rozměřila na čtyři stejné části a vypsanou propiskou jsem začala vytlačovat vzor.


Když jsem měla celý domeček vytlačený vyřezala jsem ostrým řezákem všechna okénka a nůžkami domeček vystříhala.


Potom jsem přes pravítko stěny domečku zohýbala slepila tavnou pistolí a takhle moje dílka dopadla.







A ještě potmě






Všem vám přeji krásný zbytek víkendu Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky