neděle 9. prosince 2012

Druhý adventní víkend

Tak jak pak jste prožili druhý adventní víkend? Doufám, že v klidu a pohodě. My jsme včera byli na vánočních trzích v Českých Budějovicích trochu nasát vánoční atmosféru. Foťák jsem sebou neměla, ráno bylo zataženo a zima a tak se mi ani fotit nechtělo.
Dneska jsme se probudili do -14 ale za to do krásného slunečného dne a odpoledne jsme vyrazili na jmelí.


Procházku jsme ještě stihli za sluníčka, sotva jsme se vrátili, zatáhlo se a začalo chumelit. Takhle to na zahrádce vypadalo dneska odpoledne, před chvílí jsem vykoukla ven a žení se tam všichni čerti a ráno se do práce asi budeme muset proházet lopatou.


Po obědě jsem zapálila druhou svíčku na adventním věnci a pustila se do zdobení perníčků na stromeček



Jenom s krátkou přestávkou na procházku jsem zdobila celé odpoledne a tohle je výsledek.




A kdo Vánoce vůbec neřeší? No přece náš kočičák Ferda. V klidu si hoví na opěradle křesla a vůbec nic ho nezajímá.




Mějte krásný předvánoční týden a nezapadněte do závějí Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky