sobota 28. září 2013

Ještě jednou Brno

Krásný sobotní večer vám všem přeji. Konečně to vypadá, že nás navštívilo babí léto. Ráno u nás byl sice pěkný mraík -3 a kytičky na zahrádce mu podlehly, ale zato nás celý den provázelo sluníčko. Teď nezbývá nic jiného, než zahrádku připravit na zimu, ale má být minimálně do poloviny října pěkně tak zase až tolik není na co chvátat.
Jak jsem slíbila, vrátím se ještě jednou k našemu výletu do Brna, kde jsme v části Bystrc navštívili jedno moc pěkné zahradní centrum. Foťák jsem nechala v autě, co taky začátkem podzimu fotit v zahradním centru že? Ale jak jsem se zmýlila, vnitřní i venkovní prostory hýřily barvami až oči přecházely tak jsem aspoň pořídila pár fotek mobilem.













No a určitě uznáte, že jsem nemohla odejít s prázdnou. Koupila jsem si šest cibulek hyacintů, které se pokusím rychlit a žlutou chryzantému v květináči.



Tak to je pro dnešek všechno, přeji vám krásný zbytek báječného slunečného víkendu Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky