čtvrtek 26. listopadu 2015

Advent za dveřmi

Krásný večer Vám přeji. Tak se nám to kvapem blíží. Nadcházející víkend bude první adventní a tak už je na čase myslet na nějaké to vánoční zdobení. K umotání věnce jsem se letos nedostala, měla jsem spoustu šití a ani jsem neměla žádný kloudný nápad. V letáku z Lidlu mě zaujaly adventní dekorace a manžel dneska vybral ten nejhezčí, sice je ještě brzo, ale už nám visí na dveřích a je opravdu moc krásný.


Včera jsem došila jednoho andělíčka na přání v přírodních tónech a ještě budu dělat stejného jako dárek.


No a aby toho šití nebylo málo, spíchla jsem nové potahy na polštářky Usmívající se


A taky jsem ještě trošičku háčkovala, zajíc z vlněné příze takový skoro polární Usmívající se


A co takhle perníčky plněné povidly na mikulášskou nadílku. Recept najdete na mém druhém blogu.


A mrzne. Mrzne v noci a teplota těsně pod bodem mrazu se drží i přes den. Tak o třeba už za pár dní bude i na brusle.
Přeji Vám klidný večer a pohodový začátek adventu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky