sobota 5. prosince 2015

Advent, nebo jaro?

Tak tedy nevím, ale dnešní počasí je opravdu jarní. Byli jsme na procházce a pěkně jsme se při pochodování zahřáli!
A bylo opravdu nádherné odpoledne.



Šišky se letos urodily.


Ale co mě nejvíc dostalo, rozkvetlá mikulášská pampeliška!


No ale přece jenom je čas předvánoční, tak trochu k věci. Maličko jsem háčkovala. Návod na jablíčka jsem našla u Lenky Včelky a plánovala jsem je použít jako přízdoby vánočních dárků. Jsou ale hodně velká, tak ještě nevím na co se mi budou hodit.





Zásoby vánočních látek se tenčí, ale ještě jednoho andělíčka jsem spíchla. Pomalu začínám přemýšlet jaké budu péct cukroví, tak na šití asi nebude už moc času. Andělíček je zatím volný.


Přeji vám klidného Mikuláše a krásnou druhou adventní neděli!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky