pondělí 18. července 2016

V ZOO

Do pražské ZOO chodíme tak jednou za pět let a minulou sobotu to zrovna tak nějak vyšlo. Když jsme tu byli naposled v roce 2011, zrovna se budoval nový sloní výběh a tak jsme si říkali, že hned jak budou sloni přestěhováni vyrazíme znovu. Do Prahy jezdíme sice několikrát do roka, ale návštěva ZOO nám vyšla až letos. Jít do ZOO v sobotu dopoledne a ještě o prázdninách, ale není vůbec dobrý nápad. Zaparkovat se nám podařilo až na třetím parkovišti u zadní brány, zato hned u slonů. Vnitřní expozice jsme většinou kvůli davům lidí vynechávali, ale slonů jsem si užila vrchovatě. Nový výběh se opravdu povedl, vnitřní ubikace slonů jsou velkolepé a tak trochu připomínají scény z jurského parku a slonům se tu asi opravdu líbí, protože v dubnu se narodilo první pražské slůně, které velice ochotně pózovalo před fotoapáráty.






U želv sloních jsme byli zrovna v době oběda, mám pro tyhle drobečky slabost a vydržela bych se na ně koukat donekonečna...



Jinak jsem ani moc nefotila, z minulých návštěv mám spoustu fotek, ale tygrovi, žirafám a některým dalším krasavcům jsem prostě odolat nedokázala.





Takže jako vždy ode mě pražská ZOO dostává jedničku. O zvířata je tu postaráno dokonale, s návštěvníkem je to už horší. Chybí mi tu možnost nějak civilizovaně se najíst. I na Hluboké je vcelku slušná restaurace. V Praze vám nezbyde nic jiného, než si dát klobásu pod rozhlednou Mrkající
Přeji vám krásné další prázdninové dny!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky