sobota 7. ledna 2017

Ladovská zima

Lhala bych kdybych řekla, že mám zimu ráda. Opak je pravdou, musím ale uznat, že koukat z okna na tu bílou třpytící se nádheru a nemuset do těch -19 co u nás bylo dneska po ránu opravdu stojí za to.
Já tam ale šla, šla jsem se promést sněhem ke krmítku a nasypat ptáčkům slunečnice. Letos k nám létají stehlíci a nechtějí do krmítka pustit nikoho jiného.
Tohle je fotka z minulého týdne, když ještě mrzlo bez sněhu.


A dnešní ráno, mráz až se lepí nos, tak tohle vážně nemusím.


Později se na sluníčku sníh krásně třpytil...




Včera jsem odstrojila stromeček a sklidila těch pár vánočních dekorací, které jsem letos stihla vyndat. A konečně jsem se pustila zase do nějakého toho tvoření. Háčkuji boudičku pro našeho Damiána ze špagetové příze a zamiloval si ji ve chvíli, kdy boudičku ani zdaleka nepřipomínala.
Háčkuji háčkem č. 8 a je to dřina, ruce z toho pekelně bolí, znovu bych se do toho už nepustila, ale co by člověk neudělal pro kočičí radost Usmívající se







Přeji vám pohodový zbytek mrazivého víkendu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky