neděle 19. února 2017

Vyšívání a kočkování

Opravdu nejsem žádná zdatná vyšívačka, zvládnu tak maximálně stonkový a řetízkový steh, ale občas mě to popadne vytáhnu zásobu bavlnek a vrhnu se do díla. Většinou jsou to polštáře, ale tentokrát jsem se pustila rovnou do ubrusu. Výšivka je úplně jednoduchá a ve finále bude ubrus zakončen háčkovanou krajkou, ale to bych předbíhala, zatím takhle.




No a naše zlobidlo. Kdyby to šlo, houpal by se na lustru. Poslední květ amyrylisu v kelímku přežil včerejší půlnoční pád vázy, kupodivu přežila i váza, já jsem vytřela a skoro v půl jedné zalehla, zbytek noci už byl bez pohrom.




Nejradši ho mám takhle, pěkně v pelíšku, kde nehrozí žádná pohrama.


Od rána se pere sluníčko s mraky a vypadá to, že už konečně vyhraje.
Přeji vám krásné nedělní odpoledne!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky