pondělí 24. července 2017

Koše a zase koše

Tak se nám pěkně ochladilo a od noci prší, no o dovolené bych si představovala krapet lepší počasí, ale nevadí, aspoň mám spoustu času na zpracování úrody ze zahrady.
Když jsem začala nosit asi tak před dvěma týdny sklizeň ze zahrady, zjistila jsem, že jsem se přestěhovala jenom s jedním košem no a co když třeba začnou růst houby? Začala jsem pokukovat po obchodech s košíky, ale jasně na celé čáře zvítězilo JIPRO už před léty jsem od nich kupovala ošatky na kynutí chleba a občas mi přišel email s jejich nabídkou. Koše jsou krásné, cena přívětivá a tak jsem objednala rovnou čtyři a jsem schopná je za jedno odpoledne na zahradě naplnit. A už se těším až teď po deštích začnou růst houby, jak budu nové košíky plnit krásnými bílými hříbky.




Včera před deštěm jsem ještě honem sklidila cibuli a ta už se teď suší pěkně rozložená na půdě.



A úplně největší radost mám z toho, že se nám do příchodu deštivého počasí podařilo dodělat oboje schody na zahradu, teď už jenom nakoupit nějaké vhodné půdokryvné rostlinstvo a bude pomalu hotovo.


Přeji vám krásné, i když tak trochu uplakané pondělí!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky