neděle 9. července 2017

Zahrada v červenci

Krásný horký večer vám přeji!
Prodloužený víkend nám pomalu končí, u nás byl sice hodně pracovní, ale i trochu návštěvový a vůbec nebyl špatný. Všude kolem nás bouří, ale my pořád na déšť čekáme. Takže na co síly a voda ze studánky ze sklepa stačí zaléváme a zalévání už přináší první úrodu a začíná se sklízet.
Letošní sucho svědčí levandulím, kvetou mi staré keře a pěkně se rozrostly i ty vysazené na jaře.


I netřesky letos hodně kvetou.


A včera jsem na zahradě vyfotila vzácnou návštěvu - batolec červený, prý je to subtropický motýl, no ten se k nám letos vážně hodí Úžasný


Rajčata by ještě pár dní snesla, ale pod váhou hroznů se mi už dva ulomily, tak jsem ta nejzralejší dneska sklidila.


Letos se mi zatím daří i malá balkónová rajčátka, jen červenat se jim zatím nechce.


Fuchsiím v truhlících na východní straně to taky docela trvalo, ale musím uznat, že sazeničky při zakoupení v dubnu byly opravdu maličké a pořád se nějak žádné kvetení nechystalo a najednou během chvíle tohle. Akorát na obrázku vypadaly růžovější, možná je to tím, že mají opravdu málo světla.


No a ta pracovní část víkendu bylo pokračování terénních úprav okolo domečku. Máme hotové první schody a díky početné skupině brigádníků rozvezenou velkou část ornice, teď už by to ale opravdu chtělo nějaký ten deštík.



Přeji vám krásný večer a pohodové pokračování prázdnin. No a vám co musíte zítra do práce stejně jako já, klidný pracovní týden Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky