sobota 18. listopadu 2017

Pozdní léto...

jsem nazvala tenhle polštář. V pozdním létě jsem ho vyšívala, ale k ušití jsem se dostala až včera. Takže záležitost neaktuální, ale zase jedna rozdělaná věc hotová. Vyšívala jsem na zbytek lněného plátýnka nižší gramáže, pro zpevnění jsem výšivku podžehlila vlizelínem. Zadní stranu jsem ušila z béžové bavlněné látky a zapínání je na zip.





No a jinak nám listopadové počasí dává zabrat. Bojujeme s virózou a jediný komu se líbí venku je náš kočičák, už jsem vzdala kšíry i vodítko, je to lovec a potřebuje trávit čas v divočině Usmívající se
A my si vaříme čajíky, topíme v krbu a po večerech svítíme čím se dá.
Včera byly k večeři škvarkové placky se zelím, určitě časem recept přidám.
Přeji vám pohodové listopadové dny!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky