středa 3. října 2018

Podzim v posteli

Krásný večer vám přeji! Vy kdo mě sledujete na instagramu víte, že letošní podzim pro mě nezačal zrovna šťastně. Po nehodě na kole jsem minulé pondělí skončila v nemocnici s otřesem mozku a zlomenou klíční kostí. Už jsem sice doma, ale samá modřina a s vyhlídkou na operaci klíční kosti, kterou jsem si komplikovaně zlomila. Procházkám, focení a tvoření bude asi na nějakou dobu konec, jsem ráda, že dojdu z křesla do postele a zvládnu se sama najíst.
Damián se ujal funkce ošetřovatele hned jak jsem se vrátila z nemocnice Smějící se a taky na mě doma čekalo překvapení v podobě aromalampy od Lenky Hložkové a nových keramických truhlíků od Marie Jandíkové . Svíčku v lampičce zapálit zvládnu, ale instalace truhlíků už zbyla na manžela. Až se trochu zmátořím pokusím se o lepší detailní fotky.
Zatím vám přeji pohodový podzim a hlavně hodně zdraví!


A pár snímků před...





Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky