pondělí 17. srpna 2020

Definitivně

 Tak a je to tady. Po vypnutí blogu cz. opravdu zmizela většina fotek. Mrzí mě to, protože to byly fotky hlavně mého tvoření z dřívější doby a nemám ani originály, abych je vložila zpátky. Když jsem se dověděla o konci blogu.cz v první chvíli se mi ani Cestičky nechtěly stěhovat, potom, tak trochu z nostalgie a díky pomoci mého zetě ta akce proběhla. V tu chvíli jsem ale netušila, že po vypnutí serveru nastane tento problém. A protože oba moje blogy byly hlavně o fotkách, protože recepty, návody, nebo tipy na výlet bez fotek jsou tak nějak k ničemu, dospěla jsem k závěru, že asi už opravdu nemá cenu je nadále obsluhovat oba, tím spíš, že už se prakticky žádným ručním pracem nevěnuji. Pokud se tedy se mnou chcete dál v tomto virtuálním světě setkávat, nahlížet pod pokličku do hrnců a pekáčů v mé kuchyni, anebo na naši proměňující se zahradu, na našeho kocoura a želvy, budu moc ráda, ale odteď už pouze na druhém blogu

kudy-kam. blogspot.com

Těším se na vaše návštěvy a přeji vám krásný zbytek léta :)

3 komentáře:

  1. Vlasti, taky jsem se včera vylekala kde jsou fotky,
    ale už jsou zpět a všechno je v pořádku.
    Teď se budeme modlit, ať to vydrží :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už jsem koukala. Jsem moc ráda ty fotky by mě hodně mrzely, ale už to nebudu komplikovat. Oba moje blogy od sebe už prakticky nelze tématicky oddělit, a článků už stejně produkuji čím dál méně a tak už budu přispívat jen na ten druhý. Cestičky samozřejmě zachovám pro inspiraci svoji i ostatních čtenářů 🙂

      Vymazat

Oblíbené příspěvky