pondělí 17. srpna 2009

Jindřichův Hradec

Dneska bych vám ráda představila město, ve kterém jsem se narodila, chodila na základní i střední školu a dokonce pár let i pracovala a bydlela. Než se narodila starší dcera, přestěhovali jsme se z garsonky zpátky na vesnici, ale holky chodily do té samé základní školy jako já. Nikdy mě nenapadlo podívat se na toto město, ve kterém jsem prakticky vyrostla očima turisty, na tento nápad mě přivedla Petra, která u nás v jižních Čechách strávila s rodinou letošní dovolenou. Vypravily jsme se tedy v pátek s Pájou na výlet do Jindřichova Hradce na kole, prošly obě náměstí a dokonce jsme navštívili i zámek. Počasí sice za moc nestálo, dokonce když jsme byly na prohlídce zámku chvíli pršelo, pár fotek jsem přece jenom cvakla.
Tak tohle je jindřichohradecký zámek v celé své kráse.

Nádvoří s historickou kašnou
Rondel v zámecké zahradě

Velké arkády se vstupem do zámecké zadrady

Samozřejmě, že se v zámku fotit nesmělo, ale neodpustila jsem si aspoň jednu tajnou fotku

Ta tmavá věž v pozadí je takzvaná Černá věž a z ní jsou následující fotky



Zámek ze zadu od malého Vajgaru

Morový sloup na náměstí Míru
Další fotky přidávám do fotogalerie výlety

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky