sobota 15. srpna 2009

Od večera do noci

Ráda fotím západy slunce a letos na dovolené jsem si to opravdu užila. A to nejen západy slunce, ale i měsíc v úplňku sice focení v úplné tmě byl trochu problém, měla jsem sebou i stativ, vyzkoušela různá nastavení, malý obrázek ve foťáku vypadal celkem dobře, ale když jsem je doma viděla v počítači bylo to mnohem horší,ale něco jsem přece jenom vybrala a tady to je.
Tyhle věžičky byly na kamenném náspu dělícím od sebe jednotlivé pláže nastavěné v den našeho příjezdu, ještě že jsem je vyfotila hned první večer, protože druhý den už byly zničené.






A tohle jsou ty moje pokusy o úplněk tahle je bez stativu...

No a druhý den když jsem si sebou vzala stativ se zrovna ve chvíli kdy jsem se chystala fotit přihnaly mraky a bylo po parádě

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky