sobota 1. srpna 2009

Oleandry

Oleandry pěstuju už mnoho let. Pokaždé si z cesty na jih dovezu sazeničku barvy, kterou ještě nemám. Oleandr velice ochotně pustí kořínky ve sklenici s vodou a já potom rozdávám buď malé rostlinky, anebo takové, které mi už přerostou přes hlavu a nejsou kam dát na zimu. Loni jsem se musela rozhodnout jestli jeden z mých oleandrů, který napadly puklice rovnou vyhodím, anebo se ho ořezáním všeho zeleného pokusím zachránit. Pokus vyšel a letos dokonce už kvete, ne moc, ale narostla mu krásná korunka a má se čile k světu, to je on.
No a tohle jsou ty ostatní, některé ještě nekvetou, tak ty zase příště.

Jak už jsem se v některém předchozím článku zmínila, začala mi právě dvoutýdení dovolená, no a co by to bylo za dovolenou doma. Určitě na pár dnů někam vyrazíme, možná někam kousíček na jih pro další sazeničku olendru, možná už dneska, uvidíme. Každopádně se tu mějte fajn a já se zase ozvu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky