středa 29. prosince 2010

Krajka do kuchyně

Tuhle krajku do kuchyňské linky jsem začala háčkovat už před Vánocemi. Měla jsem v plánu, že do svátků bude hotová, ale nestihla jsem to. Tak tedy aspoň do Nového roku. Háčkovala jsem z příze Monika, kterou jsem si velmi oblíbila barva slonová kost.
Ještě mám v plánu ozdobit filetovou krajkou prostírání a ubrus.
Na internetu a ve starých časopisech jsem našla spoustu předloh na filetové háčkování, ale žádnou na lem okolo čtverhranné dečky. Netuším jak do vzoru uháčkovat roh. Proto se na vás obracím s prosbou, jestli nějakou předlohu na filetový lem na které je vyobrazen roh máte můžete se se mnou o ni podělit?
Na tuhle krajku předlohu nemám, motiv kytiček jsem našla na blogu u Evy a do zoubků jsem ji háčkovala formou pokus-omyl a tohle je výsledek.

krajka

krajka

krajka

krajka

krajka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky