středa 2. února 2011

Co takhle malý dárek?

Tak tu máme únor, zima v plném proudu a jaro v nedohlednu.
Na blogu teď trávím o něco víc času, abych si to čekání na jaro nějak zkrátila a tak mi neuniklo, že se mi zničeho nic zvýšila návštěvnost a to prakticky jednou tolik! Věřte mi nebo ne, ale mám z toho velikanánskou radost, tak velikou, že jsem rozhodla někoho obdarovat malým dárečkem. Budu se opičit, ale moc se mi líbilo jak Blanka před Vánocemi vyhlásila soutěž o Andělku. Já to udělám stejně. Pište mi komentáře a pište mi co se vám na mém blogu líbí, pište mi i co se vám nelíbí, co bych měla změnit nebo vylepšit a já, pokud to bude v mých silách se budu podle vašich připomínek snažit aby se vám tady i nadále líbilo. V neděli v poledne ukončím komentáře pod článkem a jednu, nebo jednoho z vás vylosuju a odměním malým dárečkem z mé dílny. A protože všichni netrpělivě vyhlížíme jaro, bude to pytlík  s háčkovanou krajkou s motivem ptáčků a dva malinkatí zajíčci, kterými si budete moct ozdobit velikonoční dekoraci. Doufám, že se bude dáreček líbit a pro ty kteří nevyhrajou poslouží fotky alespoň jako inspirace na tvoření za nekonečných zimních večerů.

  A ještě jednu věc jsem vám chtěla říct. Možná jste si všimli, že jsem zrušila zprávu autorovi a místo ní vložila svůj email. Důvod je prostý, často mi píšete ať už se jedná o dotazy ohledně focení, předloh na ruční práce anebo jenom reakce na články. Bohužel téměř nikdo z vás mi do zprávy autorovi nenapíše kontakt a já potom nemůžu na dotaz zareagovat.
No to jsem se dneska pěkně rozepsala, až se  mi z toho orosilo čelo a protože nejsem žádná spisovatelka budu raději končit a těšit se na vaše komentáře ;)
dárek

dárek

dárek

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky