neděle 6. března 2011

Alfons Mucha - Ametyst a Smaragd

Před časem jsem vám už ukazovala obraz od Alfonse Muchy Topas, který mi vyšívala dcera Adéla. Dneska jsem vyfotila další dva z této série - Ametyst a Smaragd. Poslední Rubín je už ve stádiu rozpracování moc se těším až do obýváku po letošním bílení přibyde a celou sérii dokončí.



No a já jsem se rozhodla, že si taky jeden nebo dva obrazy vyšiju. Tentokrát to bude z cyklu můzy a jako první přijde na řadu můza tance.
Mám doma spoustu časopisů o vyšívání a tenhle jediný mi chybí. Proto jsem oslovila několik zdatných vyšívaček na internetu s prosbou o pomoc a dneska ráno jsem v emailu našla předlohu od Jiřky. Mám velikou radost a tímto Jiřce ještě jednou děkuju. Dneska odpoledne objednám mulinky a už se moc těším až začnu vyšívat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky