čtvrtek 28. dubna 2011

Rande s gurmánkou

Před několika týdny jsem objevila stránky paní Šárky které jsou plné úžasných receptů, rad a inspirací pro vaření a pečení. Strávila jsem tam několik hodin a když jsem ještě zjistila, že Šárka právě vydala kuchařku bylo mi jasné, že ji musím mít a hned jsem ji taky objednala. Kuchařka přišla do tří dnů, a já jsem podle ní hned upekla první moučník.
Je to v lastně olejová bábovka vylepšená o švestky, ořechy a já jsem ještě přidala cákance čokoládové polevy.
Respektuji Šárku, která si nepřeje aby její recepty byly zveřejňovány na jiných stránkách ale pokud k ní zavítáte, určitě tuhle dobrotu najdete a když ne tak spoustu dalších.


Kuchařka je v kroužkové vazbě, najdete tu včechno od polévek, přes přílohy, hlavní jídla až k moučníkům. Já jsem v té malé knížečce listovala celý večer a byla jsem naprosto nadšená :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky