pátek 24. června 2011

Dušené kedlubny

Dneska vám chci nabídnout recept na rychlou večeři, nebo lehký oběd.
Jak už jsem psala urodilo se nám letos tolik kedluben, že je v čerstvém stavu nestíháme jíst. Hledala jsem tedy recept na nějaké teplé kedlubnové jídlo a potom jsem kombinovala až z toho vznikly tyhle dušené kedlubny.
Na dvě porce budeme potřebovat:
3 větší kedlubny
50g másla
1 šlehačku
3 malé lžičky mouky
sůl, pepř podle chuti
Ve všech receptech které jsem našla dochucovali toto jídlo ještě cukrem a octem, to záleží na chuti, ale já si myslím, že to vůbec není třeba.

Kedlubny oloupeme a nakrájíme na nudličky, na hlubší pánvi rozpustíme máslo a kedlubny na něm lehce osmahneme až pustí šťávu. Potom trochu podlijeme vodou a dusíme do poloměka. Pak přilijeme šlehačku, zaprášíme moukou a necháme povařit do zhoustnutí, osolíme, opepříme, posypeme čerstvou petrželkou a podáváme s vařeným vajíčkem a pečivem.
Příprava celého jídla nezabere víc jak půl hodinu a budete se divit jaká to je dobrota

A jako pozdrav na víkend vám posílám moje opršené begónie, snad se počasí umoudří a užijeme si aspoň trochu sluníčka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky