úterý 26. července 2011

Háčkovaná kabelka a pouzdro na brýle

Každý rok si na dovolenou vyrobím nějakou tašku, většinou to byla velká plážová taška loni brašna přes rameno, ale malá kabelka na večerní procházky mi scházela. Začala jsem přemýšlet jakou kabelku vyrobit a potom jsem na netu našla tuhle, byla samozřejmě bez popisu tak jsem začala improvizovat. Motivek jsem našla už dřív, líbil se mi a na letní kabelku mi připadal použitelný a takhle celé dílko vznikalo.
Nejdřív jsem čtverečky sháčkovala a celý blog přes mokré plátno vyžehlila.


Potom jsem ho přeložila na půl, vytvarovala rohy a sháčkovala boky.




Potom jsem obháčkovala vrchní část, vyrobila uši a celou kabelku vypodšívkovala bavlněnou látkou. Protože je kabelka docela dlouhá 38 cm a nízká 25 cm a rozevírala se všila jsem do podšívky zip a takhle to celé dopadlo.
Na focení dneska chybělo sluníčko, tak kabelka vypadá nějak vybledle, ale kdybych čekala až na nás zasvítí, možná bych vám ji letos vůbec neukázala




Každý rok zničím poškrábáním v tašce sluneční brýle, ze čtyř čtverečků jsem si tedy ještě uháčkovala pouzdro, které jsem vypodšívkovala plstí.
Pokud se vám čtvereček líbí, přidávám popis, já jsem ale okolo místo jedné háčkovala tři řady dlouhých sloupků.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky