sobota 27. srpna 2011

Africké květy

Tyhle háčkované kytičky ve tvaru šestiúhelníků jsem objevila na jednom zahraničním blogu, byl tam z nich uháčkovaný kulatý polštář a když jsem ho viděla musela jsem ho mít taky.
nebyl tam popis, ale fotka s velkým rozlišením stačila. Možná, že je kytička trošku jiná, ale mě se takováhle líbí.
Háčkuju z příze Kateřina, je heboučká a moc pěkně se mi s ní pracuje. Kytičky jdou rychle a na polštář už jich mám nějak moc, tak bude deka. Nevím sice, jak budu šestiúhlé motivy spojovat, ale to zatím neřeším, na menší deku jich budu potřebovat něco kolem stopadesáti a teprve jsem lehce za půlkou.
A takhle moje prozatimní dílo vypadá.






Pokud se vám kytička líbí, tady je stručný popis.
První řada: 6 řetízkových ok spojíme do kruhu a háčkujeme 2dl sloupky a 3 řetízková oka Opakujeme 6x



Druhá řada: pod 3 řet. oka uháčkujeme 2dl sloupky 3 řetízková oka 2 dl sloupky 1 řet oko a opakujeme 6x


Třetí řada: Pod 3 řet. oka uháčkujeme 8 dl sloupků pod 1 řet. oko 1 krátký sloupek tím se nám vytvoří okvětní lístek kytičky a opět 6x opakujeme


Čtvrtá řada: 8 kr. sloupků a 1 dl sloupek až pod druhou řadu







Pátá řada: 9 dl sloupků 2 řet, oka na špiče obloučku opakujeme 6x




6 a každá další řada, podle toho jak chceme mít motivek velký na každém rohu přidáme 2 dl sloupky

Doufám, že jsem to popsala srozumitelně, venku prší a je 11 stupnů tak jdu pokračovat v kytičkování a vám všem přeju krásnou, prý už zase slunečnou neděli Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky