úterý 24. července 2012

Polštářek jen tak pod ouško :D

Zítra mi konečně zase po roce začíná vytoužená, víc jak dvoutýdenní dovolená. Těším se, že se konečně vyspím. Každodenní vstávání v pět ráno je opravdu hodně vyčerpávající, v létě chodíme spát docela pozdě a rána jsou aspoň pro mě hodně krutá.
Poslední předdovolenkové tvoření byl tento maličký polštářek na cesty. Motivek s hvězdicí a krabem vyšívala před mnoha lety Pája a pořád nějak nemohl dojít uplatnění. Můj maličký cestovní polštářek už měl povlak hodně ošuntělý, tak jsem mu ušila tenhle nový. Polštářek je 33x36 cm velký, zapínání jsem poprvé udělala na zip a asi už u tohoto způsobu zůstanu.









Všem vám přeju krásnou druhou polovinu prázdnin a pokud máte teprve před dovolenou, užijte si ji naplno Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky