neděle 4. března 2012

Velikonoční perníčky na podstavcích

Krásné nedělní odpoledne všem. Dneska vám přináším opět perníkovou inspiraci pro letošní Velikonoce. Malé perníčky na podstavcích dělá Pája každý rok, letos se ale rozhodla kromě malých i pro velké podstavečky. Velká velikonoční slepice má letos premiéru je z úplně nové formičky a je úžasná :))








A ještě mám pro vás dneska jednu informaci. Vy kdo na tento blog chodíte pravidelně, jste si určitě všimli, že jsem před časem založila blog ještě jeden. Bylo to v době, kdy tady skoro nic nefungovalo a já jsem se tenkrát rozhodla změnit adresu. Potom se to tady zase tak nějak ustálilo a mě přišlo líto opustit blog, který mi dal spoustu práce a hlavně zpřetrhat všechny kontakty, které jsem tady s vámi za celou dobu navázala. Tak jsem na ten druhý blog jenom čas od času přidala nějaký ten článek a přesunula jsem tam pár předloh z Pájina starého blogu na který už nemá bohužel čas. Nedávno jsem si řekla, že ho zruším, ale nakonec jsem se rozhodla jinak. Tenhle blog ponechám hlavně pro tvoření, zahrádku a cestování, a na ten druhý budu vkládat recepty z mojí kuchyně. Tady už je toho stejně moc a i já se v tom začínám ztrácet. Recepty, které jsou tady zatím zůstanou, ale jednou se možná přestěhujou taky.
Včera jsem na druhý blog vložila recept na perníčky, který se nám osvědčil tak pokud máte chuť pojďte ho vyzkoušet.
Zvolila jsem ten nejjednodušší způsob vkládání komentářů, nikde se nemusíte registrovat ani opisovat nesmyslné kódy z pokroucených písmen. Takže pokud jste dočetli až sem, vstupte, jste srdečně zváni.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky