čtvrtek 12. dubna 2012

Apríl a kytičky

Tak co říkáte na počasí posledních dnů? U nás se střídá úplně všechno, včera bylo krásně slunečno a teplo, dneska celé dopoledne sněžilo, ale navečer se zase vyčasilo. Prostě apríl jako vyšitý.
Když se odpoledne vyklubalo sluníčko, vyrazila jsem na zahradu s foťákem, ale než jsem našla něco co neomrzlo bylo po sluníčku. Tak jenom jeden pozdrav ze zahrádky, růžové hyacinty.


U skleníku jsem navečer ještě objevila zbytky sněhu z dopolední chumelenice.


Dneska mi udělal velikou radost manžel. Dovezl mi z Lidlu babičkovské muškáty a fuchsie. Už se těším až je vysázím do truhlíčků. Muškáty by měly být růžové a fuchsie jsou v balení dva druhy, ty poputují do závěsných květináčů :))







A dál pokračuje v kvetení tahle moje zvláštní orchidej. Vůbec jsem se nesnažila počítat květy co jich je!



A taky mi začíná kvést tlustice, má zvláštní barvu už se těším až vykvete celá.


A pro vás všechny na zlepšení nálady z mizerného počasí kytička sasanek Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky