sobota 14. dubna 2012

Háčkovaná deka č.2

Po zdárném dokončení deky z afrických květů, jsem se letos v zimě pustila do háčkování deky z babiččiných čtverečků. Pár let jsem se marně snažila sehnat přehoz na naši oranžovo bílou sedačku a nakonec jsem se tedy do jeho výroby pustila sama.
Na deku bylo potřeba 72 čtverců a její rozměr je 210x110 cm. Protože se na dece bude sedět tak jsem měla strach aby se nevytahala, vypodšívkovala jsem ji tedy pro zpevnění bílou bavlněnou látkou. Háčkovala jsem z akrylové příze Perleta už z ní mám potah na křeslo, nežmolkuje a dobře se pere tak snad vydrží i na gauči.
Tady je uháčkovaná deka ještě bez podšívky.



A toto je dokončená s podšívkou.




A tady už v konečné podobě na pohovce.








Všem vám přeju pohodový víkend Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky