čtvrtek 19. dubna 2012

Ještě jeden přírodní

Tak jsem ušila ještě jeden, tentokrát čtvercový polštář, na který jsem naaplikovala čtverec z bavlněné příze tentokrát v bílé a tmavší béžové barvě. Tyhle barvy a látky se mi moc líbí a asi ještě pár polštářů stvořím Mrkající









A abych vám neukazovala jenom polštáře, tak koukněte co jsem vyfotila včera. Ferda se mi uvelebil na područce křesla a spalo se mu tam asi hodně dobře Usmívající se






A abych nezapomněla, na přání vkládám předlohu na háčkovanou krajku na polštář z minulého článku.
Po uháčkování krajky do potřebné délky jsem ještě z druhé strany přiháčkovala pár řad podle sebe, určitě se to dá z fotky okoukat. Ještě obloučky poslední řady jsem nedělala z řetízkových ok, ale z dlouhých sloupků. Tak to je asi všechno, jestli vám něco nebude jasné, klidně mi napište Mrkající



Mějte krásný nadcházející víkend :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky