sobota 21. dubna 2012

Kalanchoe a tlustice

Krásné sobotní odpoledne vám přeji.
Dneska bych vám chtěla ukázat dvě moje kytky, obě už znáte ale mě dělají radost od loňského podzimu a musím se o ni s vámi ještě jednou podělit.
Kalanchoe neboli kolopejku jsem si koupila loni na podzim za 45 Kč. Měla spoustu poupátek a já si říkala, že by mohla vydržet kvést do Vánoc. Máme po Velikonocích a moje kolopejka vypadá takhle. Před dvěma týdny jsem k ní zapíchla jednu tyčinku hnojiva a tak dvakrát do týdne ji zaleju to je všechna moje péče o ni.








Tak takhle vypadá teď, ale vůbec netuším co s ní až jednoho dne dokvete. Dá se zachovat aby mi zase celou příští zimu kvetla, nebo je to jedna z těch "jednorázových" květinek? Budu vděčná za každou radu a zkušennost.
A teď ta druhá. Psala jsem o ní v jednom minulém článku a jedná se tlustici, kterou jsem dostala od kolegyně. Po pochybnostech zda je to opravdu tlustice, jsem pátrala na netu a našla pouze bíle, nebo světle růžově kvetoucí rostliny, nic takového... tak nevím a ptám se máte někdo takovouhle kytku? Sazeničky jsem dostala tři, nasadila do stejné půdy a dala jim stejné podmínky pro růst a kvete jen tahle jedna...







Mějte krásný zbytek víkendu Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky