neděle 29. dubna 2012

Kulatý ubrus a veselé podložky

Krásný nedělní podvečer vám přeji. Doufám, že vám to větrné počasí moc neotrávilo víkend. U nás tedy po oba dny fučel sice teplý, ale velice silný vítr, rozlámal mi jeden truhlík muškátů a ostatní mají listy ošklivě oschlé a otřepené. Teď to ale vypadá, že se začíná pomalu utišovat, sluníčko pořád svítí a je dokonce ještě 25 stupňů na konec dubna docela bomba Úžasný
Já jsem se konečně dostala k vyfocení kulatého ubrusu určeného pro letní venkovní stolování a veselých obháčkovaných podložek pod cokoli.
Na focení jsem si tedy nemohla vybrat lepší den. Ubrus jsem honila po zahradě a nakonec jsem vyfocení dokonalého kruhu vzdala.




Látky jsem si opět objednala od Mirky z Mimibazaru a pro ušití podložek jsem se nechala inspirovat na blogu u Věrky. Úžasné barevné mističky mám z Tescomy. Ještě mám žlutou a červenou, podložky budou v barvách i knim, ale nevím kdy.
Aby byly podložky pevné, střihla jsem na každou dvě kolečka z barevné látky, dvě kolečka z oboustranně nažehlovacího vliselínu a dvě kolečka z bílé látky. Barevné, vliselínové a bílé kolečko jsem sežehlila a vždy dvě takto zpevněná kolečka sešila entlovacím stehem. Potom jsem uháčkovala řetízek z bílé příze, který jsem nastehovala po obvodu kolečka a obháčkovala dvěma řadami bílé příze a jednou řadou barevných obloučků. Po dokončení jsem ještě háčkovaný lem přišila na stroji entlovacím stehem.







A rozloučím se s vámi aktuální fotkou pro dnešní dny a tou je naše rozkvetlá švestka. Kvete letos poprvé, tak jí držte palce ať se úrodička vydaří Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky