čtvrtek 3. května 2012

Májová zahrada


Krásný čtvrteční podvečer vám přeji. Nejdřív bych chtěla poděkovat za spoustu krásných komentářů u předchozího článku, nějak jsem na ně nestíhala reagovat, tak se omlouvám a ještě jednou děkuji Usmívající se
Nezvyklé tropické počasí posledních dnů je zřejmě za námi a zase máme jaro a zase můžeme pracovat na zahrádce bez strachu že to s námi horkem sekne Překvapený
Včera jsme čekali bouřku a hlavně déšť, který je u nás už opravdu hodně třeba. Mraky byly hrůzostrašné, hromy a blesky křižovaly oblohu, ale spadlo asi tak deset kapek na metr čtvereční. Večer se od západu projasnilo a na východ od nás řádila pořádná bouřka a ikdyž nepršelo byla pěkná duha.



No a dneska už bylo zase pěkně, trochu se ochladilo a na polojasné obloze se střídalo sluníčko a mráčky, bohužel opět bez deště a tak zase musely přijít na řadu konve.
Odpoledne jsem prošla zahradu s foťákem, kvetou jabloně a je to nádhera!






Kvete i kdoulovec...




a bochánky růžových hvozdíků mám na jaře taky moc ráda




Dneska jsem taky upekla náš oblíbený koláč s tvarohem a ovocem, dneska meruňky a poslední maliny z mrazáku.




A nakonec bych chtěla poděkovat Helence a Janě za ocenění. Nevím jestli jsem ho dostala právem, protože je pro nové blogy, ale každopádně děkuju a posílám ho po větru dál všem dobrým lidem Usmívající se


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky