čtvrtek 5. dubna 2012

Velikonoční mlsání

Máme před sebou svátky jara a díky nim několik dní úžasného volna a aby to volno bylo opravdu sladké, připravila jsem nějaké to mlsáníčko. Beránek a mazanec přijde na řadu zítra, protože jsem si volno o den prodloužila. Včera a dneska jsem udělala nějaké drobné mlsání.
Perníková maličká vajíčka jsem nazdobila jenom jednoduše bílou polevou, vždy dvě slepila povidly a už jsou nachystaná v pytlíčkách pro koledníky.



Včera jsem udělala ještě čokoládová vajíčka. Postup je velice jednoduchý. Ve vodní lázni rozpustíme čokoládu na vaření. Silikonovou formu na vajíčka vylijeme slabou vrstvou čokolády a necháme ztuhnout. Mezitím obalíme lískový oříšek marcipánovou hmotou vložíme do formičky a zalijeme čokoládou. Necháme v lednici nebo v mrazáku pořádně zatuhnout.






A jako poslední jsou

Mrkvové šátečky



Suroviny:
  • 300 g hladké mouky
  • 250 g hery
  • 200g najemno nastrouhané mrkve
  • 1 prášek do pečiva
  • meruňková marmeláda na naplnění
  • moučkový a vanilkový cukr na obalení
Postup:
všechny suroviny na těsto smícháme a vyválíme tenký plát (hodně vyskočí), ze kterého rádýlkem nakrájíme čtverečky asi 5x5 cm. Na ty pokládáme kopečky marmelády a dva růžky těsta k sobě přimáčkneme. Pečeme v předehřáté troubě na 170 oC. Ječtě horké obalujeme v cukru.
Přeju vám krásné velikonoční dny Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky