pátek 11. května 2012

Deštná- letecké muzeum

Cestou na Červenou Lhotu jsme se zastavili v Deštné a navštívili letecké muzeum. Tedy byl to nápad manžela, já nejsem právě technický tip a vůbec jsem netušila, co může být v takovém muzeu k vidění. Byla jsem ale mile překvapená, expozice je moc pěkně udělaná a je zaměřená na naše letce na frontách 2. světové války. Součástí muzea je i malé kino a na požádání vám bude promítnut dokumentární film.
Všechny exponáty jsou popsány srozumitelnou řečí i pro netechnicky zaměřené návštěvníky a navíc doplněné o zajímavé příběhy. Na své si přijdou i nadšenci do modelů letadýlek, těch je tu na galerii celá stěna.
Pokud vaše prázdninové cesty povedou přes Deštnou, nebo budete někde v okolí Jindřichova Hradce, určitě stojí za to tohle muzeum navštívit. Nachází se na náměstí, přímo naproti kostelu určitě ho nepřehlédnete. Pokud by vás zajímalo více informací, přidávám odkaz na oficiální stránky muzea.












A tenhle fešák vznášející se pod stropem mě tedy dostal








A tahle cedulka nemá chybu, zajímalo by mě jak tohle bude vypadat až bude renovace dokončena Smějící se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky