pondělí 7. května 2012

Kabelka

Pomalu se nám blíží léto a já jsem jako každý rok začala přemýšlet jakou si na letošní dovolenou ušiju kabelku. Dlouho jsem neměla žádný pořádný nápad a ani při toulání internetem jsem nedostala žádnou inspiraci až do té doby, než si Monika ušila svou novou kabelku a bylo rozhodnuto. Skvělá Monika zveřejnila na svých stránkách i odkaz na podrobný návod na ušití a tak už zbývalo jenom vybrat látky a mohlo se šít. Kabelku jsem ušila z pevné lněné látky, barevná klopa je z maličkých zbytků látek, kterých mám plnou krabici. Celou kabelku jsem ještě podžehlila vlizelínem a vypodšívkovala šedo béžovou bavlněnou látkou.
A takhle vypadá, je docela velká a já jsem dovnitř vpracovala ještě dvě kapsičky.









A ještě jedna fotka na kontrastním pozadí




A hádejte co bylo u nás dneska k večeři. Pokud máte odvahu vyzkoušet, recept, tedy spíš co lednička dala najdete na mém druhém blogu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky