středa 15. srpna 2012

Barevné léto

Až na velice studená rána to vypadá, že se nám zase vrátilo léto. Sluníčko přes den svítí o sto šest a i teď večer je pěkně teploučko. No a já jsem se s návratem do práce a koloběhu všedních dnů zase pomalu pustila do tvoření. Vyštrachala jsem zbytky barevných klubíček většinou z páraných svetrů a pustila se do háčkování čtverečků. Už vím co z čtverečků udělám a až bude dokonáno určitě se pochlubím Mrkající








Jak přestalo pršet a foukat vítr, vzpamatovaly se i kytičky na zahrádce. Tyhle letničky jsem dostala od kolegyně z práce, už jsem je kdysi před léty měla, nevím jak se jmenujou, ale jsou moc pěkné.





Sluníčko prospívá i muškátům na balkóně. Po návratu z dovolené vypadaly prach bídně, ale i s nimi udělalo sluníčko divy.





Mějte krásný zbytek slunečného týdne Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky