čtvrtek 30. srpna 2012

Fotokniha a polštářek s majákem

Dnešní příspěvek pojmu jako poslední ohlédnutí za krásným časem prázdnin a dovolených.
Jak už asi všichni víte, fotografování je hned po ručních pracech mým největším koníčkem. Většinu fotek archivuji v počítači, ale fotky z dovolených si necháváme dělat klasicky na papír. potom se ale pokaždé naskytla otázka kam s nimi. Současná fotoalba do kterých se fotky zastrkují nebyly tím pravým, chyběla mi tam originalita a možnost trochu se při tvoření rodinného fotoalba kreativně vyřádit. Potom jsem někde objevila nápad řadit fotky do šanonů. Fotky jsem lepila na bílý papír, doplňovala popiskami a manžel malovanými obrázky. Bylo to pěkné, ale velké, těžké a nevzhledné šanony mi taky trochu vadily. V posledních letech mě několikrát zaujala reklama společnosti HAPPY-FOTO na fotoknihu jen ta cena mě až do letoška brzdila v rozletu. Letos po dovolené mi přišla nabídka na vytvoření fotoknihy s padesátiprocentní slevou a to už šlo. Stáhla jsem si program, který je na stránkách HAPPY-FOTA zdarma a už to jelo. Za dva večery jsem měla knihu hotovou odeslanou po internetu do laboratoře a za pár dní byla kniha doma a můžu vám říct, že to je konečně to pravé ořechové co se fotek týče. Samozřejmě je to první pokus a pro příště už vím co a kde udělat jinak, ale až zase budu chtít vyvolávat větší množství fotek určitě zase zvolím tuhle formu.
A teď k druhé části dnešního příspěvku. Polštářek jsem měla v plánu na dovolenou, ale nestihla jsem vyšít majáček, natož ušít polštář, tak jsem ho dodělala až teď jako takovou malou vzpomínku na krásné letní dny.













Užijte si krásný nadcházející poslední prázdninový víkend Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky